Team Diensteninnovatie

Het team achter Diensteninnovatie

Onno van der Veen: Zeeno, human centered design. Zeeno helpt bedrijven en instellingen met innoveren met een “design thinking” aanpak. 20 jaar ervaring als partner en eigenaar van IDéON Industrieel Ontwerpen en daarna als partner en directeur van Scope Design & Strategy, hebben hiervoor een solide basis gelegd.

Veel organisaties beseffen dat het vernieuwen en verbeteren van hun diensten noodzakelijk is voor de toekomst. Maar hoe doe je dat. Hoe wordt je klantgericht, onderscheidend en aantrekkelijk? Hoe kom je aan nieuwe inzichten? Hoe ontwikkel je nieuwe diensten, business cases en –modellen? Zeeno helpt om op praktische en zeer aanstekelijke manier dit “design denken” in de praktijk uit te werken tot nieuwe proposities.

Website: www.zeeno.nl

Nils Zelle: zelle & zo. Het begint vaak met een vraag: help!

Of het nu gaat om de introductie van een nieuw product, een ander corporate imago, het schrijven van een communicatieplan, meer marktaandeel krijgen…

zelle & zo is partner voor bedrijven en organisaties die er van overtuigd zijn dat ze met professionele en onderscheidende communicatie betere resultaten bereiken. zelle & zo begeleidt opdrachtgevers bij deze communicatievraagstukken. Werkt daarbij vanuit de kern. Op zoek naar de vraag achter de vraag. Dat leidt nieuwe inzichten. En soms zelfs tot nieuwe producten of diensten.

Kant-en-klare oplossingen zijn er niet. Elk uitgangspunt is weer anders. En dat is wanneer we op ons best zijn. Aan de slag met een juiste mix van rationele analyse en creatieve intuïtie. Resultaat? Geen antwoorden maar oplossingen. Meer aandacht voor bedrijf, producten, diensten of merk. En meer resultaat. Gegarandeerd.

Website: www.zellezo.nl


Renske Bouwknegt:
Bouwknegt Business Development (BBD). BBD helpt organisaties met het ontwikkelen van een passende marketingstrategie.

Dat doen wij door diep inzicht in de behoeftes van zowel de organisatie als de klanten; door de verkregen inzichten te vertalen naar relevante en creatieve oplossingen. En vooral door altijd nieuwsgierig te zijn.

Renske Bouwknegt is een creatieve marketeer met een brede en diepe achtergrond en de eigenschappen van een antropoloog. Ervaring in (strategische) marketing, innovatie en branding van diensten. Om zo unieke waarde voor klanten en voor de organisatie of het merk te creëren.


Kai Köllen
: Haaks Marketing voor dwarsliggers. Haaks houdt van dwars, in de betekenis van eigenzinnig. Eigenzinnig is durven doorvragen: waarom doen we dit? Wat is het vraagstuk dat we willen oplossen? Wat betekent dit voor onze klanten? Dwarsliggers houden ook de rails op hun plaats. Zonder dwarsligger geen reis. En een reis is de metafoor voor alle ontwikkeling en processen. Hoe reist uw klant langs uw dienstverlening? Wat verandert er tijdens die reis? Zijn er andere informatiebehoeftes? Is de bewegwijzering duidelijk? Worden behoeftes adequaat bevredigd?

Haaks vertaalt inzichten naar oplossingen in marketing en communicatie. Multimediaal, met een accent op e-marketing en B2B business.

Website: www.haaks.nl

Plaats een reactie